Visa alla blogginläggVisar inlägg från December 2017
Gott nytt år!
Då var snart detta året slut också! Vilket fantastiskt år det har varit, vi har varit iväg på nya platser och sålt - allt från utomhus på Gotland i ösregn och storm till inomhus på Världsutställningen i Leipzig - och träffat nya och gamla kunder från världen över. Och alla dessa mysiga hundar man får hela ansiktet tvättat av haha =) Det har varit hundar som stoppat in tungan i min mun och mina öron, som tvättat ögonlock och h…
December
December - en magisk, härlig och stressig månad! Vi säljer som vanligt på Stockholms Hundmässa den 16-17 december och fram tills dess samt veckan efter jobbas det på för fullt med beställningar! Tusen tack till alla er som har hittat hit till den nya webbutiken och som gett så mycket positiv respons, det värmer i hjärtat! =) Webbutiken kommer att utvecklas mycket mer framöver dessutom, givetvis med fler produktbilder och fler produkter. Nu i december är det endast fokus p&arin…